Creepy

Jag tog precis emot ett samtal från "Okänd". Det är en kvinna som säger att jag beställde en taxi igår klockan 20.13 men aldrig dök upp och nu skulle framkörningsavgiften finnas med på min nästa mobilräkning?
Jag blev så paff att jag kom av mig helt och hållet. Jag sa bara "Va? Jag jobbade igår den tiden? Det kan inte stämma", Då sa hon att jag fick ta det där med min mobiloperatör??
Nu i efterhand hade man ju gärna velat veta vart ifrån "jag" beställt den, vart skulle "jag"?? Vilket taxibolag var det?? Varför ringer det här "taxibolaget" från okänt nummer?? Varför väntar dem med att ringa tills klockan tio på kvällen dagen efter?? Tänk om det var ett sånt där nummer som kostar flera hundratals kronor??
SÅ JÄVLA OBEHAGLIGT!

Jag ska ringa till Tele2 det första jag gör imorgonbitti, för jag har inga utgående samtal till något taxibolag så jag tänker inte betala ett ända öre!
Det här ska bli väldigt intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0