Dagen efter, haha

Bortsett från vissa saker igår var dagen mycket lyckad, vi hade väldigt kul ihop! Kul att lära känna dig lite bättre Sophie, det där får vi göra om som sagt, hihi!

Jag är som vanligt nu för tiden inte bakis, bara lite trött. Förstår inte hur det går till, medan de flesta av de andra är helt slut är jag pigg som en lärka haha!

Ida I'll never forget "Seeeyaaa" hahaha!
Eftersom jag drack en hel del starksprit igår avstår jag från att ta bilen till jobbet, vore ju snyggt att åka dit för rattfylleri!? Egentligen skulle jag gått till bussen om tio minuter men en fågel viskade i mitt öra att Patrik på jobbet (bor här i Brunnsäng) också började jobba klockan tre så då frågade jag honom om han inte kunde plocka upp mig, och snäll som han är så gör han det! Där tjänade jag en hel halvtimme, haha!

Jag jobbar som sagt var mellan 15.00-20.15, vad jag ska göra därefter återstår att se!

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning!

Tjingeeeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tro mig, när du väl lärt känna henne kommer du ångra att du någonsin träffade henne. om du undrar vad jag menar, fråga alla hennes 100 före detta kompisar

2009-06-21 @ 02:25:02
Postat av: Malin

Vem är du?

2009-06-21 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0