Godmorgon!

Idag fick jag i alla fall sova till halv tio, bättre än till sju haha!

Eftersom jag fick så pass mycket pengar av mormor i studentpresent bestämde jag mig för att jag skulle köpa ett finare smycke, antingen ett armband eller en ring. Den här skönheten hittade jag idag från Dyrberg/Kern, hur vacker är den inte?



Dyrberg/Kern har verkligen hur mycket fint som helst, så troligtvis kommer det att bli ett smycke ur deras kollektion, jag letar för fullt nu, så jag får återkomma när jag bestämt mig för vad det blir!


Tanken är att jag och Linn ska träna idag eftersom vi nu har tagit tag i våra liv igen nu när studenten är förbi haha!
Dock har jag en aning ont i halsen + är snorig, vet inte om det är så bra att jag tränar då, så vi får se hur det känns sen!

Frukosttime, uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0