How great

När jag kom in på jobbet igår frågar Setta (Kassaledare) mig om jag jobbade imorgon (idag), ja sa jag, det här är min helg! Då säger hon att någon strykit mig (av misstag då) och då givit bort min tid till någon annan? Tack liksom, där försvann 8 timmars dubbelt betalt haha. Som tur var fanns en annan tid åt mig så jag jobbade istället mellan 14.00-21.00, jag slapp alltså stänga vilket jag egentligen skulle ha gjort och jag förlorade inga timmar på det, how great!

Den kommande veckan kommer mitt brorsbarn Casper (5 år) att bo här, träffar inte honom allt för ofta längre så det ser jag fram emot. På onsdag ska vi spendera tid tillsammans på tu man hand! Vad vi ska göra återstår att se med tanke på att vi inte vet vad det blir för väder, men är det fint väder så ska vi gå och köpa glass och ligga vid poolen hela dagen, hihi!


Vad ska jag mer göra den här veckan? Jag jobbar tisdag, torsdag och fredag, det är det ända som är spikat, resten får komma som det gör!

Karolinaaa Höjeeeer, när kommer du hit? I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0