I'm back on track

Tjejer, det var inte filmerna det var fel på fredags, utan det är min dvd ..Konstaterade det igår när jag tänkte kolla på en film, då gick de inte längre att ha svensk text och allting skiftade i grönt... Så då var det bara att köpa en ny, rooooligt!

Fick hoppa in extra på jobbet igår mellan 10-18, en av kassaledarna ringer mig 14.40 i fredags och frågar om jag kan jobba då på lördagen, hon hade inte sett att att jag skulle börja tjugo minuter senare. haha virrfia!

Vad ska man göra idag då? Hoppas på att Linn kanske vill träffa mig en sväng, orkar inte sitta hemma och glo bara...

Imorgon fyller jag år, jag har knappt tänkt på det, det är inte en lika stor grej längre, när man var liten började man räkna dagarna redan dagen efter haha!


Det blev ett väldigt sammanfattande inlägg den här gången, men bättre än inget?


Nu ska jag kika runt lite på internet, kanske ska beställa något om man hittar något?


Hörs senare.


PUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0