Panik

När jag skulle plocka fram mina nycklar ur fickan när jag hade slutat var dem borta... Jag fick förstås panik och sprang ner i butiken och började leta. Jag kommer efter ett tag på att Linn hade lånat dem tidigare och inte hade återlämnat dem till mig, där släpte en tung sten från mina axlar.. Jag började tänka på att alla saker var inlåsta i skåpet, jag hade ingen nyckel till bilen etc..

Det slutade i alla fall med att jag väntade på tjejerna tills dem slutade, föredrar helst inte att dem åker bussen så sent, jag fick bara vänta typ 10 minuter i alla fall så det var ju ingen big deal!

Imorgonbitti ska jag och Linn åka och handla det vi ska ha till lunch, dvs. grillad kyckling, färskpotatis m.m, MUMS!
På kvällen är jag, Linn och Ida bjudna hem till en kompis till Sophie, vilket ska bli mycket trevligt!

Dags att sova, halv elva imorgon ska jag plocka upp kvinnan!

Trevlig midsommar om jag inte uppdaterar imorgon!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0