Till studentkvällen?

Eftersom det inte fanns något för mig att göra i skolan beslutade jag mig för att ta en sväng ut till Kappahl i Geneta på jakt efter en svart kortare kavaj som jag hade tänkt att jag skulle ha på min student men istället kom jag hem med det här linnet/tunikan:


Man kanske kan ha den på studentkvällen? Isåfall har jag löst det problemet haha!

Sakerna jag beställde från Halens har jag också fått hem, jag älskar skorna!









Studentskorna, höga men inte för höga!





Sist men inte minst, det bruna och det rosa armbandet är nyinköpta, fina va?


 

Kommentarer
Postat av: IDA E

men det får man ju verkligen inte hoppas att det inte kommer något regn. usch!

jag hörde från linn btw, att din mottagning var tidigare än hennes. så jag kan komma med på båda! så din först sen hennes, kan ringa dej imorgon så kan vi snacka mer om det.

<33

NIII TAAAR STUUUUDENTEEENN!! :D:D

2009-06-02 @ 18:52:42
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: cicci

Jätte söt klänning! :) ha den!

2009-06-03 @ 12:53:26
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0