Jaha, då var den födelsedagen förbi

Idag när jag var på stan fick jag för mig att gå in på Två hjärtan bara för att se om dem hade den berlocken som jag ville ha till mitt Thomas Sabo armband, en rund platta som det står Eternity på, och dem hade den! Annars hade jag fått beställa den och de hade kunnat tagit flera veckor .. Nu hade dem fått in lite nytt, och bla. den! Blev så himla glad.
Jag ville även ha en (Det får plats tre stycken berlocker på samma gång så jag tänkte att dem jag hade innan och en vit pärla skulle vara fint), jag var alltså jätte nära på att köpa det med men som tur var så gjorde jag inte det för jag fick det av min mormor i present idag. Nu är mitt armband fulländat för tillfället!



När det var mammas och pappas tur att ge mig min present fick jag ett kuvert med ett kort i där det stod följande:
"Grattis på födelsedagen, tyvärr är presenten försenad"
What liksom?
Jag har inte den blekaste om vad det är dem har hittat på, den här presenten kommer om runt två veckor?
OM jag är nyfiken!


Den här tröjan + mjukisshorts i samma färg (aprikos, syns lite dåligt på bilden)
 fick jag av dem, fin va?


Linn och Ida : )


Haha


Påväg hem till Ida






Här slingar Linn Idas hår haha


Den här bilden tog jag påvägen hem, fin va?

Det här blev en lång sammanfattning av min 19 års dag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0