17032009 - Tisdag

F*n  vad kass jag har blivit på att uppdatera, men det känns inte som om jag har någonting vettigt att dela med mig av.
Kom nyss hem från träningen i alla fall, ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig till skolan, har ju bara psykosocialt arbete och idrott på schemat idag!

Senare idag skulle jag verkligen behöva sätta igång med ett jättestort arbete jag har fått ut i just psykosocialt arbete, vet bara inte riktigt vart jag ska börja...

Imorgon är årets första studentskiva, uppe i Stockholm på Blue moon bar, det ser jag fram emot, men något jag inte ser fram emot är att skolan börjar klockan nio dagen efter med en super viktig lektion som jag verkligen inte får missa ... Så det Måste bli en hyffsat städad kväll imorgon.



Jag vill ha sommar, sommar sommaaaar!

Kommentarer
Postat av: ida

vems studentskiva där uppe:)?

2009-03-17 @ 21:26:19
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0