8 weeks to go

Min mentor var bara tvungen att poängtera att det endast återstår cirka ÅTTA VECKOR kvalitativ arbetstid i skolan fram till studenten (!!!!). Nu känns det ju MYCKET bättre, NOOOT!

Jag tror inte riktigt att någon av oss som tar studenten nu i sommar förstår hur lite tid det faktiskt är kvar, veckorna bara flyter iväg! Självklart är det helt underbart att det inte är långt kvar tills man står där, i studentmössan och den nyinköpta klänningen, men det gör en även sjukt stressad.

Själv har jag fått ut en uppgift som ska omfatta 5-10 sidor, en väldigt invecklad och komplicerad sådan och jag har inte ens börjat ... Great Malin.


Men men, nog med klagandet.

Känns faktiskt ganska skönt att det inte blev något av kvällen, eftersom jag verkligen måste upp imorgonbitti + att jag börjar jobba klockan 16.00.


Nu ska jag återgå till skolarbetet, men det finns så mycket annat som är roligare som lockar!


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0