Blåst på en timme

Vet att det har blivit en minskning av mitt skrivande i bloggen men det finns en anledning men den väljer jag att hålla utanför bloggvärlden. Jag kommer igång med skrivandet igen så fort jag känner mig redo.

Måste bara berätta en sak...
Vi ställde ju fram klockan en timme i natt, eller vi var väl att ta i, varken jag eller Linn hade gjort det.
Jag möttes av väckarklockan som visade 08:31 men när jag satte på datorn möttes jag av 09:51 (cirka innan jag upptäckte det) Min första tanke var Linn som skulle började jobba klockan 10.00 så jag ringde till henne, och självklart hade hon precis vaknat typ =/ ... Det var inte mer att göra än att ringa in till jobbet och säga att hon skulle komma så fort hon kunde, jag HATAR det där, tyckte så synd om henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0