Dålig service

Eftersom jag gick upp så tidigt imorse beslutade jag mig för att åka iväg och träna en sväng nu på morgonen eftersom Linn skulle jobba i eftermiddag.
Så nu är jag hemma och ska alldeles strax hoppa in i duschen.

Juste, jag måste bara berätta en sak.
Igår var jag uppe i Stockholm, jag fick syn på en tröja på HM som jag blev helt kär i, dock var alla i min storlek slut, men då fick jag syn på en skyltdocka inne i butiken som hade den, i MIN storlek, så jag frågade snällt om inte de bara kunde byta ut den mot en annan storlek så jag kunde få den, men icke sa nicke "Vi plockar inte av kläder från skyltdockorna" ... Jag menar, jag hade kunnat köpa det om det var så att dockan stog i ett fönster men det gjorde den som sagt var inte, och de vet ju dessutom att de små storlekarna är de som går först, varför inte använda de större?
Fick samma svar på varenda HM butik jag gick in i, lite dålig stil tycker jag faktiskt .. Hur svårt är det att bara byta ut den mot en annan storlek på dockan egentligen? Jag kan göra det ÅT ER?
Hoppas nu på att de får leverans med nya hit till Södertälje, en kille som jobbar där trodde att det skulle komma in nya.

Nej duschen väntar, skriver sen!

Den här kom jag hem med i alla fall.

Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0