Det var bara att vända på klacken

Jag vaknade för en gångs skull i tid och åkte med mamma till skolan.
Väl där får jag veta att båda de lärare jag ska ha idag inte är där, den ena vabade (Vård av barn) och den andra var magsjuk, så det var ju bara att vända på klacken och åka hem igen, eller det blev lunch med Emma på Kolgrillsbaren först men nu är jag hemma.
Jag lyckades skriva ett arbete i Psykologi B om temperament hos barn, det skulle gjorts under lovet och vara klart nu på fredag och eftersom jag jobbar idag så tog jag mig själv i kragen och fick det överstökat, älskar när man är klar för att skicka in ett arbete till en lärare.

Idag ska jag jobba mellan 16.00-21.30 så jag funderar på att ta en powernap nu så jag orkar dagen.

Jag och min lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0