Efter många om och men

Efter många om och men har jag nu den där tröjan från HM i min ägo.(Den är egentligen inte jätte märkvärdig men när man har ställt in sig på att man vill ha något så kan man nästan göra vad som helst) Jag ringde till Skärholmen för att se om dem hade den, och de hade EN kvar, så dem la undan den åt mig och sen efter skolan åkte jag och Emma dit. Hittade även en helt underbar tjocktröjaNew Yorker.
Dock har min kamera inga batterier, så jag får ta en bild senare och lägga upp.
Btw har dem grymt fina underkläder där, det är något jag ska shoppa nästa månad!

Känner mig helt slut.. Först tränade jag ju imorse, sen idrott i skolan och sen Skärholmen, haha.

Imorgon blir det skola till klockan elva, därefter ska jag och Ida få komma hem till Linns nya lya för att se hur hon bor (Ida har iofs redan sett) och därefter blir det träning!

Nu ska jag se om det går något lockande program på teven.


Ciaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0