I'm staying in tonight

Planerna för den här kvällen var egentligen inflyttningsfest hos en kille, men eftersom alla beslutade sig för att gå ut på krogen istället, beslutade jag mig för att stanna hemma. Jag var egentligen inte taggad för fem öre, men eftersom det var länge sen jag var på en "hemmafest" tänkte jag att det var värt en chans, men när jag fick höra att det skulle bli utgång på schemat istället, drog jag mig tillbaka.
Det verkar som att flickorna får en utekväll utan mig för första gången typ, haha. Ha nu så roligt tjejor!

Tänkte att jag skulle se efter om de gick något bra på teven ikväll.
Skriver senare eller imorgon.

Tjingeeeling!


Gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0