Kan nog inte bli så mycket bättre än såhär

Jag tog som sagt var en tur ut till Moraberg på jakt efter en bilstereo, jag har letat som en galning.
Jag beslutade mig för att gå in på Elgiganten även fast jag hade kollat på deras hemsida men inte hittat det jag sökt.
Tror ni inte att den bilstereon jag har letat efter finns där? Så jävla skönt att jag äntligen hittat en.
Jag vill ju även ha ett "avlastningsbord" som jag kan ha datorn på när jag ligger i sängen, dels för att det blir så fruktansvärt varmt av processorerna och dels för att det går mycket segare när den inte får nån luft dit in. Så jag tog en sväng ner till stan eftersom dem inte hade det på Jysk, och jag hittade ett på Åhléns.
När jag kom till skolan fick jag tillbaka två arbeten i Psykosocialt arbete, jag hade fått MVG på båda, den här dagen kan nog inte bli så mycket bättre.
Nu har jag bara idrott kvar sen bär det av till gymmet med Lään!

Seeya laater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0