Tjugoandramarstvåtusennio

Ny har mamma satt upp nya gardiner i mitt rum, titta så fint det blev! Fräscht och somrigt.


Jag och Linn tog en promenad runt i stort sätt hela Södertälje idag. Vi var i Västergård, Geneta, Bårstabergen, Mariekäll, Torekällberget, ja ni hajjar.
Därefter åkte jag, pappa och Oscar  iväg och köpte en Soda stream maskin, det är för det första billigare att använda den istället för att köpa hem flaskor med vatten jämt och det är dessutom inget bärande från affären.

Imorgon har jag inga planer, drar troligtvis iväg och tränar en sväng + att jag ska fortsätta skriva på min uppsats i psykosocialt arbete.

Kommentarer
Postat av: Marlon

Prövat SodaStream nån gång det smakade bara kolsyra :P

2009-03-22 @ 16:48:50
Postat av: lään

vad fint:)

2009-03-22 @ 21:56:25
Postat av: Ida

snyggt! :)

haha, ja ni behöver en soda stream, ni dricker ju loka som gälningar!

2009-03-25 @ 15:40:07
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0