Den fanns!

Jag var rädd för att dem bara sa på HM att klänning skulle komma in igen, bara för att det är enklast men när jag kom in idag hängde det en där i min storlek, OM jag blev glad!

Här har vi den, helt enkel vanlig tubklänning, man kan ju ha banden också om man vill men jag tror den är tuffare utan faktiskt! Den här kommer jag troligtvis ha på kryssningen nästa söndag!



Passade på att köpa ett par sånna här skor också, jätte fina och jätte bekväma tills i sommar när man inte orkar ha högklackat!


De här armbanden har jag köpt den senaste tiden, har blivit helt galen i armband!


Kommentarer
Postat av: Ida

Den där klänningen är verkligen fin, den lilla svarta! Köpte också ett par sånna skor häromdagen hihi

2009-03-31 @ 20:02:05
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: lääään

det är bara för att ni vill vara lika coola som mig. fast jag har då de blå/vit randiga=coolast

2009-03-31 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0