06.05.2009 - Onsdag

Igår fick jag för mig att jag skulle överraska Linn genom att hämta henne när hon slutade jobbet för att hon skulle slippa åka bussen hem (tycker inte om de) så jag var där 21.30 och hon blev så glad så! Eftersom hennes pojkvän är i Halmstad så sov jag hos henne så hon slapp sova ensam, som hon hatar haha!

Sitter nu i skolan, konstaterade just att jag inte varit här sen förra onsdagen (har inte haft några lektioner sen dess) vilket betyder att jag haft en veckas lov! Inte fel det inte.
Om tio minuter ska jag träffa min lärare i projektarbete och få feedback på mitt slutarbete som jag var klar med redan i början av februari.

Ikväll är det jobb mellan 16.00-21.00, vilket slapp tid!

Nej nu ska jag kila.

Tjiiingeeeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0