Fredagkväll!

Nu ska jag och min kära lillebror snart åka till Mcdonalds och äta, man måste väl få unna sig någon gång i alla fall? Haha. Jag tycker att jag har varit ganska duktig, jag har gått ner nio kilo sen i januari, ja ni läste rätt! Hihi.

Linn är nu och äter middag ute i Nykvarn hos sin mamma, och efter det kommer hon hit och då blir det filmtime med grönsaker och dipp! Lugn kväll ikväll eftersom vi båda börjar jobba klockan tio imorgon.

Skönt att tjejerna är hemma igen, Ida stänger dock på jobbet idag, så vi får se om hon kommer efter det!

Måste kila.

Tjingeeeling!


Kommentarer
Postat av: IDA E

shit nio kg. galet! duktig du är <3<33<3<

2009-05-24 @ 20:41:44
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0