Mormor <3

Oscar (lillebror) svarar i telefonen, det är mormor och hon vill prata med mig.

Mormor - "Ja hej! Det här hade jag egentligen tänkt ta med mamma men eftersom hon inte är hemma nu så frågar jag dig i alla fall istället, vad önskar du dig i present nu till studenten/födelsedagen"?
Jag - "Jadu, presentkort på någon inredningsbutik eller liknande är något jag önskar mig"
Mormor - "Ja okej, eller... Jag kanske ska ta det här med mamma i alla fall, för det här skulle ju vara lite hemligt"
Jag - "haha ja okej, men då ber jag henne ringa dig imorgon så får ni prata ihop er"
Mormor - "Ja men det blir jätte bra, sov så gott så länge!"

Hur söt är hon inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0