Nu känner jag mig oerhört duktig

Alla drar och sliter i mig om min önskelista inför studenten/min födelsedag, vad önskar jag mig egentligen?
Jag har lyckats komma på några saker i alla fall;

- Ipod shuffle
- Presenkort på någon klädbutik/heminredningsbutik
- Bidrag till en ny teve (inget fel på min men jag vill ha en flashigare ;P)
- Taptet till en ny fondvägg, så pengar

Just nu kommer jag inte på något mer, det är så svårt att komma på saker sådär på rak arm bara!

Jag lyckades i alla fall skriva klart de där två arbetena som jag hade kvar, vilket innebär att jag bara har EN enda sak kvar att göra och det är i teknisk psykologi men det går super snabbt så det är inget jag behöver oroa mig för! Känns helt UNDERBART att jag har allting under kontroll nu.

Nu ska jag bara skicka in det sista arbetet som jag jobbade med idag, sen är jag helnöjd med min prestation idag, har inte gjort annat än att plugga förrutom träningspasset då haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0