Onsdag - 27.05.2009

Igår hade jag endast idrott på schemat, vi behövde inte ens vara ombytta! Därefter åkte jag ner på stan och träfffade Ida, Linn och Elin. Vi gick en sväng och därefter åkte jag, Ida och Linn ut till ÖB för att möta upp Therese i min klass för att inhandla saker till dekorering av flaket, nu fattas bara ballonger i gult och blått sen har vi allt!

Jobb idag mellan 15.00-19.30, väldigt slapp tid, känns nästan lite ovärt, men what to do!

Har nog inte riktigt förstått att jag tar studenten NÄSTA torsdag, det är helt sinnessjukt!
Har som sagt var bara en komplettering i teknisk psykologi för att jag ska få MVG, i övrigt är jag helt klar så jag spatserar mest runt här i skolan och ser på när alla stretar och arbetar haha!


Kommentarer
Postat av: cicci

Fusk, jag är avis att du tar studenten nu!

2009-05-28 @ 11:00:50
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0