På bättringsvägen

Jag märker att det är många läsare som forsätter besöka min blogg trots att jag inte uppdaterar lika mycket nu vilket jag verkligen uppskattar!
Jag känner i alla fall att jag mår mycket bättre nu, allting vänder åt det bättre. En del av det ligger nog i att jag nu ligger i fas med skolarbetet, jag har två uppgifter kvar som ska vara inne på onsdag (Deadline för alla ämnen då) så det här ska nog gå bra.

Idag åkte mina tjejer till Riga med klassen, de skulle besöka någon/några spa "ställen", OM jag kommer att tänka på dem när de partar loss på båten ikväll UTAN mig för första gången ever typ, haha! Även om jag är sjukt avundsjuk så önskar jag er en underbar/rolig resa, för det har ni gjort er förtjäna av! Ses på torsag igen <3

Idag fyller min storebror år, det firas med middag hemma hos dem klockan sex, ska bli trevligt för nu var det ett tag sen jag träffade honom och Klara!

Har inte så mycket mer att tillägga just nu, skriver igen senare!


PUSS!

Jo juste! Igår blev familjen med båt, så nu är det bara att packa ihop picknick korgen och ge sig ut på öppna vatten! Hihi!

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0