Värdefull tid tillsammans med mormor

Ojojoj, nu är det nästan pinsamt hur dålig jag är på att uppdatera nu för tiden haha.

Idag har jag i alla fall spenderat lite tid tillsammans med min älskade mormor, först var vi hos doktorn på en vanlig kontroll och därefter handlade vi lite och åkte hem till henne och lagade mat samt drack kaffe! Jag tror aldrig att jag och mormor har spenderat tid sådär på tu man hand, det var verkligen jätte trevligt och jag märkte hur roligt hon också tyckte att det var!
Ikväll jobbar båda mina tjejor vilket innebär att jag inte kan träffa någon av dem, även om det inte var mer än någon dag sen jag var med någon av dem så känns det som en evighet nu när vi är så nära varandra (vi gled ju ifrån varandra ett tag i ettan jag och Linn konstigt nog).


Moster Marianne och mormor

Jag har lyckats skriva klart och skickat in två skoluppgifter, alltid bättre än inget men än är det mycket kvar...

Måste bara säga att den bästa låten just nu är - Enrique Iglesias feat. Ciara - Takin' back my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0