Allt blir inte alltid som man tänkt sig, snarare aldrig.

Vi var ju hos Patrik igårkväll och det var väldigt trevligt bortsett från en del saker, vad som hänt väljer jag att lämna utanför bloggen.

Idag vaknade jag och Linn upp här hemma hos mig, låg kvar i sängen in i sista minut innan det var dags att göra sig iordning för att åka till jobbet och köra 15.00-22.15, fick i alla fall gå med sista kund så jag gick vid tio, väldigt skönt.

Imorgon ska jag och Linn träna på förmiddagen och sen är det 16.00-22.15 på jobbet som står på schemat, därefter åker jag nog faktiskt hem och lägger mig. Sen jobbar jag inte förrän på torsdag, ser fram emot två dagars ledighet.

Nu orkar ögonen inte vara öppna längre, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0