Back to reality.




Vaknade för en liten stund sen och sitter nu här framför datorn.
Igår tog jag emot massa musik av en killkompis, en massa skön party musik som numer pumpas på högsta volym i min lilla bil.
På tal om min bil så upptäckte jag igår att jag tappat en av mina navkapslar/hjulsidor på ena framdäcket, gjorde iofs inte så mycket eftersom jag ändå ska köpa nya, men det ser lite kul ut haha.

Idag ska jag som sagt jobba mellan 13-21, är stört otaggad inför det, blir lätt så när man är ledig såhär många dagar i rad, but back to reality it was.

Imorgon är jag ledig, då måste jag verkligen tvätta och dammsuga bilen, den ser för djävlig ut... Inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0