F R I D A Y .

Heello!
Inatt har jag inte sovit bra alls, har vaknat x-antal gånger... så känner mig inte direkt utvilad.
Idag ska jag och Linn träna nu klockan 11 först, sen jobbar jag mellan 15-19 och därefter är vi ett gäng som ska upp till heron city och bowla samt gå på bio om det hinns med!
Jag ville ju att mina tjejor skulle kunna följa med, men Linn stänger och Ida jobbar till åtta, alltid är det nåt känns det som, men men dem får hänga med nästa gång istället!

Imorgon vid fyra tiden ska jag och min kära kusin Joakim som sagt ut till farmor och farfar, ska bli skönt att få komma dit och bort härifrån för ett tag och bara stänga av omvärlden för en stund.

Dags att äta frukost så jag inte får håll på gymmet sen.
Heeeejs.


En av bilderna från dagen på Modellhouse, Stockholm för två sommrar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0