Mini semester.

Idag har jag sovit ända till halv ett, får nästan lite ångest haha.
Kan ha att göra med att jag var uppe till fem i lördags, tillbringade kvällen tillsammans med Sophie, Mickis och Sofia, först var vi på The Strip och därefter drog vi på en fest i Geneta, var inte så kul till en början men sen blev det riktigt kul. Vill ni veta något annat? Jag var nykter hela kvällen så jag kunde ha bilen överallt, huuur skönt som helst. Mådde fortfarande inte bra till 100% efter kryssningen så jag körde en vit kväll och hade hur kul som helst i alla fall, de ni! Haha.

Idag ska jag träffa Sophie, har ingen aning om vad vi ska göra faktiskt. Så trist väder, man blir ju inte särskilt motiverad till något alls då.

Nu har jag varit ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag btw men imorgon är det dags att ta tag i det hårda igen, 13-21 kör jag imorgon.

Tjingeeeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0