Nu är vintern verkligen snart här på riktigt.

Kom hem från gymmet för en liten stund sen, känner mig bokstavligen som en överkokt spagetti. Inte nog med att vi träna på gymmet, utan numer går vi både till och från gymmet också, och fy tusaaan vad kallt det är nu, och nu har tom. de första snöflingorna fallit. Har försökt vänta så länge som möjligt med att plocka fram dunjckan, men nu åker den fan på!

Är ledig idag med, ska träffa Sophie om typ en timme, vet inte om vi ska luncha på stan (?) och sen åka hem till någon av oss och kura ihop oss framför en bra film, det tycker i alla fall jag låter vääldigt lockande med tanke på hur kallt det är ute!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så hörs senare.
Tjingeling.



Kan ni som tog studenten i år tänka er att det gått nästan ett HALVÅR sen vi stod där på flaket iklädda våra klänningar och studentmössor? Jag säger alltid att tiden går fort, men just nu verkar den gå ruggigt fort... Snart är år 2009 förbi och 2010 inleds... Helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0