Snooopet, va?

Vaknade alldeles nyss och sitter nu uppe i köket och pratar med mamma och pappa!
Nu på förmiddagen ska jag bara vara här hemma och fixa och dona, sen vid fyra ska jag hämta upp min kusin hemma hos honom och sen beger vi oss mot farmor och farfar, vi blir kvar där över natten, ska bli jätte mysigt!

Igår var jag, Sophie, Patrik och Linus uppe och bowlade på Heron City, vem vann första ronden? Jag såklart, killarna var lite små chockade, dem trodde nog inte att jag menade allvar när jag sa att jag var bra i bowling, haha! Linus vann iofs andra ronden så han var hyffsat nöjd i alla fall, haha!
Allting blir så mycket roligare när det är musik till, igårkväll var det nämligen disco-bowling så det var full rulle där uppe, haha!

Dags för frukost, uppdaterar innan jag åker.
Tuuudiluuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0