Ännu en dag.

Godmöörgöön!
Vaknade för en liten stund sen, så har sovit rätt länge idag, skönt!
Klockan ett ska jag iväg och jobba, jobbar ända till klockan nio ikväll, mindre roligt...
Har inte så mycket mer att säga, känns som att det ända man skriver om är när man ska jobba, för det känns som att man spenderar mer tid där än någon annanstans..? Men men, vad gör man.

Undra hur allting kommer att bli? Vad gör jag om ett år? Är jag kvar här hemma då, eller befinner jag mig någon helt annanstans? Jag skulle på ett sätt vilja veta, men ändå inte, tänk om det inte blev som man hade tänkt sig, för det blir det ju sällan?
Jag känner mig oerhört förvirrad just nu, väldigt många tankar som snurrar runt i mitt huvud, hur ska jag göra? Hur kommer allting att sluta? Vad vill jag?
Många frågor, men inga svar..

Aja dags att äta frukost i alla fall.
See you.


Kommentarer
Postat av: sophie

du är inte ensam om att känna så just nu..

2009-10-21 @ 15:04:14
URL: http://sophiegranvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0