Destination Karlstad.

Nu är jag hemma från jobbet och tror att jag fått ner det sista i resväskan, ja förrutom tandborste, smink och liknande då.

Innan jag påbörja färden imorgon ska jag tvätta bilen, såg idag att den ser för jävlig ut, haha. Så det ska jag roa mig med vid klockan sju imorgonbitti, ska åka runt halv nio-nio hade jag tänkt, då är jag framme runt tolv!

Det är så himla typiskt att dem från jobbet ska ha sin mexikanska kväll med tacos m.m juust den här helgen när jag ska iväg, jag vill ju också vara meeed! Aja, det lär ju som sagt inte vaara den första och sista gången vi får för oss att göra något sånt här eftersom vi är ett så skönt gäng på jobbet, hihi.

Nej nu ska jag krypa i säng så jag är pigg och kry imorgon!

Hörs antagligen när jag är framme, kommer uppdatera någon gång iaf!
Ha det så braaa!

Puuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0