En tidlös jacka.

Eftersom jag bestämmde mig för att stanna hemma igårkväll så hade jag ingenting att göra så jag för för mig att jag skulle lägga ut min boomerang jacka på blocket eftersom jag i år vill ha en ny+ jag gått ner så pass mycket i vikt sen jag köpte den att den blivit en aning för stor, och då vet jag att jag inte kommer använda den.
21.57 låg annonsen ute på blocket, 22.11 hade jag redan fått tre svar av personer som var jätte intresserade.
Jag startade på 1600, en timme gick och under den tiden hade jag kanske sammanlagt fått 10 svar till, och när jag vaknade imorse hade jag 8 nya mail av personer som var intresserade. Idag ska pappa ta med jackan upp till en tjej på Lidingö som betalar 2500, hur bra är inte det? Och vill hon i alla fall inte ha den så har jag ungefär 15 andra som är intresserade, haha!
Är så nyfiken, undrar hur det går, dem skulle träffas nu på förmiddagen så pappa lär väl ringa om någon timme i alla fall!

Idag hade jag tänkt träna, men mår inte helt hundra så jag får nog tyvärr avstå från det. Ska träffa Linn på stan klockan ett och sen börjar jag ju jobba klockan fyra.



Tänk att kunna ligga här ute istället för här inne, längtar redan till nästa sommar...


Kommentarer
Postat av: anna

Vad tycker du om pussbiljeter? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0