En vit kväll.

Nu sitter jag här iförd den nya klänningen, iordninggjord medan Ida står inne på badrummet och lägger in lite slingor i håret!

Vi ska som sagt till en tjej på jobbet idag, blir dock en vit kväll eftersom jag börjar jobba kl 10.00 imorgon, jag tar därför bilen dit för att försäkra mig om att jag inte kan dricka, haha!

Stackars Linn, hon sitter fortfarande på jobbet, hon slutar om en halvtimme, jag och Ida slutade redan klockan sju, då åkte vi förbi Fullhouse och köpte med oss mat och sen hem hit till mig, vi ska väl snart börja bege oss bort dit.

En fågel viskade i mitt öra att det blir finsk kväll med jobbarkompisarna nästa lördag, så den här gången kan jag i alla fall vara med! Hm, undra hur det kommer sluta, minttu och lappin kulta är inte direkt mina favoriter, haha!

Men men, nu ska vi strax åka, hörs imorgoooon!
Tuuuddilluuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0