Ett kopiöst dåligt filmsällskap

Gårdagskvällen var mycket trevlig, ett tag trodde jag seriöst att jag och Linn skulle bli utslänga om vi inte höll snattran. De andra hade bestämt sig för att vi skulle se Transformers 2, en film om en massa robotar och andra otrovärdiga saker, sånt går inte att titta på tillsammans med mig och Linn, för vi sitter bara och gör narr av filmen samt stör det övriga filmsällskapet hahaha.

Idag ska jag jobba mellan 12.00-18.00 och därefter hem och äta middag tillsammans med mamma och pappa, Oscar är fortfarande kvar hos sin flickvän i Söderköping, känns rätt wierd att lilla Oscar, 15 år har ett distansförhållande som faktiskt, peppar peppar ta i trä har hållt i x-antal månader!

Nej nu ska jag göra mig iording, hörs senareee.
Puuuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0