Komma bort för en stund.

Nej nu kunde jag inte sova längre, för mig är klockan fortfarande en timme senare!
Ska ta och ringa Sophie om en liten stund, bestämma hur vi ska göra idag!

Nästa helg är jag LEDIG, med stora bokstäver, funderar på att ringa till farmor och farfar och se om dem ska vara hemma, för isåfall åker jag nog till dem, tycker om att vara där för då får man komma bort från verkligheten för ett tag. (Dem bort inte längre bort än i Åkers styckebruk men det räcker gott och väl för att få känlsan av att komma bort härifrån för en stund)

Juste, jag fick veta här om dagen att jag kommer få vara ledigjulafton och dagen efter nyår (för hur bra kommer man må då? haha) och sen kommer jag inte att få ett kvällspass på nyårsafton, kanske inte dags tid, men inte kvällstid heller, så bättre än såhär blir det nog inte!

Frukosttime, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0