Ledig, för en gångs skull.

Kom precis ur badkaret, har tagit ett lååångt och varmt bad, helt underbart, det behövdes verkligen!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har uträttat lite nödvändiga ärenden tillsammans med Linn och därefter tvättat/dammsugit bilen, så nu är den som ny igen hihi.

Sophie skickade ett sms till mig förut och tyckte att jag skulle komma ner till Flamingo en sväng, till en början var jag inte ett dugg taggad, men egentligen, varför inte? Ska inte dricka något, men att träffa lite människor skadar ju aldrig!

Imorgon är det i allafall jobb mellan 16.00-21.30, innan dess blire träning och mer än det står inte på morgondagens schema!

Tuuudilluuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0