Malin & Karolina planerar

Minna frågade klockan åtta om jag ville gå hem eftersom jag jobbar så väldans mycket den här veckan och det ville jag självklart.
Jag och Ida åkte en sväng förbi Linn, kollade på Mammas pojkar innan hon skulle bege sig hem till Chrille.

Jag sitter just nu och pratar med Karro på msn, vi planerar för helgen då hon ska komma hit.
Just nu är planen att jag ska ta bilen ner dit på torsdagen, sen ska vi åka tillsammans hit på lördagen och sen på söndag morgon åker hon upp till Stockholm, Arlanda för att möta sin pojkvän som kommer hem från USA, han har varit där i ett halvår då och pluggat/spelat amerikansk fotboll. Nu snackar vi distansförhållande på hög nivå, han befinner sig på andra sidan jordklotet med en tidsskillnad på nio timmar, inte lite bra jobbat av dem som klarar av det? Mycket credd till er!

Om jag får ledigt då vill säga, det är ändå jultider men förhoppningsvis är det bara någon dag jag behöver ta ledigt, så det borde gå att lösa!


Åh, vi är så små här. Tiden går på tok för fort, eller vad säger du Karolina? Kommer du ihåg när vi kallade oss för Kay och May? Haha, vi var så söta så.


Kommentarer
Postat av: karolina

aw, du är väl för söt snutt :) om jag får rätta lite i texten (förlåt); han har varit borta i 4 månader, spelar vanlig fotboll (inte amerikansk) men du är söt ändå, blondy! HAHA, saknar dig! Love u! <3

2009-10-30 @ 23:37:31
URL: http://karolinahojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0