Måndag.

Heeellu allihopa!
Idag har jag jobbat mellan 09.00-15.00, därefter begav jag mig ner på stan och träffade Sophie, Anna och Karin, vilka härliga tjejer! Vi satt ett tag på Milano och sen gick vi bort till Kom & C för att kolla på halloween kostymer, som vi skrattade haha!
Imorgon är min ÄNDA lediga dag på den här veckan, så imorgon ska jag göra så lite som möjligt, har i alla fall bestämt med Sophie att vi ska luncha, vad som händer och sker sen återstår att se!

I lördags skulle jag egentligen inte ha gått ut, men kunde inte låta bli eftersom ett nytt ställe öppnat, The Strip, det var faktiskt bättre än förväntat, och vi hade mycket trevligt, drack i stort sätt ingenting, dansade och hade kul i alla fall!

Har inte så mycket mer att dela med mig av för tillfället.
På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0