Nu är det slut på veckan. (Dock inte för min del)

Gooodmorgon!
Vaknade av att pappa kom in och sa att städerskan snart skulle komma ner och städa här, jahapp tänkte jag, inte mycket annat göra än att gå upp...
Var kanske lika bra, förhoppningsvis ska jag och Linn snart iväg och träna och sen blir det jobb mellan 15.00-21.00!

Pratade precis med Fanny på msn, nu är hon påväg till flygplatsen, hon och några ska på Sensation white i Amsterdam, undra hur dem kommer må efter den festen, brutaaaalt dåligt tror jag, men det kommer säkert vara sååå värt det!

Hörs senare.
Tuuudillu.


Kommentarer
Postat av: Emma

I köpenhamn är dem =)

2009-11-01 @ 10:49:35
URL: http://emmaelassali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0