O n sd a g

Idag är jag ledig, vilket känns helt underbart!
Igårkväll var jag hemma hos en tjej från jobbet (Emelie), vi var ett gäng som kollade film efter jobbet, mycket trevligt!
Idag ska jag bara ta det lungt nu på förmiddagen, får se om jag drar iväg och tränar en sväng, annars får det bli imorgon, tränade igår! Mitt mål är att jag ska träna minst varannan dag, och än så länge går det mer än bra!

Linn slutar jobbet klockan 15.00 och då ska vi åka till DinBil för att kolla på en ny fläkt till hennes bil, och nya torkarblad till min, inte så kul utgifter, men nödvändiga!

Har inte så mycket mer information att dela med mig av just nu, så vi hörs senare!
Tjingeeeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0