Rensar huvudet...

Ibland är det en lättnad att låta tårarna rinna ned längst kinderna, ibland går luften ur en och man vill bara försvinna ner i jorden.
Jag är inte den som borde klaga, jag har väl det mesta, jag har en underbar familj/släkt, världens finaste vänner, en jätte fin bil, ett jätte fint hus och jag har ett jobb att gå till.
Det här är inte så självklart för alla, ibland blir man så arg på sig själv när man kommer på sig själv vad det är man gråter över, ibland kan det vara minsta lilla hinder i vardagen som får en brista ut i gråt, men ibland måste man få gråta, rensa hjärnan från tankar...
Jag är evigt tacksam till både min familj och mina vänner, även om jag ibland inte är så duktig på att visa det, jag älskar er, ni är luften jag andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0