T o r s d a g .

Nu har jag designat om min blogg litegrann, är ganska nöjd med resultatet, tänkte att en ny design kanske kunde ge mig lite ny motivation till bloggandet!

Kom hem från jobbet för ett tag sen, dessförinnan träffade jag ju tjejerna över en lunch på Nancy's.
Imorgon blir det först träning igen, och sen jobbar jag mellan 15.00-19.00, en väldigt slapp tid med andra ord, och därefter bär det av hem till en tjej på jobbet som ska ha lite folk hemma, kan nog bli mycket trevligt, blir dock inte så mycket alkohol för min del eftersom jag börjar jobba klockan 10.00 på lördagen, haha!

Nu ska jag se om det finns någonting bra på teven, eller jag kanske ska kika om det kommit in några fler andra avenyn avsnitt!?

Hörs imorgon, naaaatti naaatti!



Jag och världens bästa vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0