Totaly insane.

Gårdagen bjöd på aaaalldeles för mycket alkohol... Jag menar allvar när jag säger att jag aldrig tidigare varit så full, katastrof... Jag var så arg på mig själv för att jag inte kunde gå och prata ordentligt. Detta resulterade i att Malin tappar sin telefon, hon hann gå och köpa ett startpaket från Tele2 samt ladda den med 75 kronor.
Alldeles nyss ringde Ida och säger att John, han som vi fick skjuts av från stan hittat den fastklämd i sin bil, vad är oddsen på att den hittade tillbaka till sin ägare?
Heeeelt galet!

Ikväll blir det filmkväll med ett gäng från jobbet + några andra, vi alla är rätt slitna sen igår så det blir vääldigt lungt ikväll!
Ida är så söt, jag älskar henne verkligen, men ibland är hon så knasig, för vad ska fröken göra idag? Jo hon ska minsann slå klackarna i taket idag med, jag trodde hon drev med mig när hon frågade om jag skulle med, men ickeeet haha!

Nej nu ska jag göra mig lite i ordning.
Ciaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0