Dags att ta sig själv i kragen.

Nej, nu är det dags för mig att skärpa till mig och komma på banan igen!
Idag har jag jobbat mellan 9.00-15.00 och klockan 17.00 var jag och fick mina naglar fixade så nu är dem bedårande igen!

Tråkigt nog ska några på jobbet ha middag nu på lördag då jag befinner mig i Karlstad, men jag väljer att inte välja bort det eftersom det var så länge sen jag var där nu, saknar alla!

Här om dagen var jag och Ida i Skärholmen och kom då hem med blal. dem här, ett par skor från Scorett som jag gått och suktat efter sen redan långt innan sommaren, så nu tyckte jag att det var på tiden att jag gjorde dem till mina, hur snygga är dem inte?
Klackar är verkligen som en drog, man vill bara ha mer och mer, högre och högre haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0