Det gjorde min dag

Kursen igår var mycket intressant, den handlade om hur vi ska bemöta kunderna och kunna förbättre det vi redan har till någonting ännu bättre! Vi alla kom fram till en hel rad olika förslag som inte är jätte stora, men helt avgörande.

Idag har jag och Linn gått bort till posten för att hämta ut hennes körkort, eftersom hon var tvungen att göra ett nytt efter att hennes väska blev snodd i somras. Nu sitter hon, Ida mfl. arbetskollegor på kursen på Skogshöjd medan jag ska jobba mellan 16.00-21.30.

Imorgon är den stoooora personalfesten, vi är ett helt tjej gäng som ska träffas innnan för att dricka och umgås lite, sen drar allt igång klockan sex på Torekällberget med en middag som start. Jag känner på mig att det här kommer bli riktigt kuul!

Nu ska jag lägga mig framför teven en stund.
Hörs ikväll!
Puuuuss!

Juste, måste bara berätta en sak. Jag höll verkligen på att kissa på mig.
Jag kom på att jag inte hade stoppat mina arbetskläder i tvättmaskinen igår så jag gjorde det idag, med den tvätten åkte även ett par långkalsonger som jag tog förgivet var tvätt som låg i hallen.

Min lillebror kommer in till mig...

Oscar - Har du sett mina långkalsonger?
Jag - Ehm .. Jaa, dem är i tvättmaskinen, vadå då?
Oscar- Men vaaaa? Jag skulle ju ha dem till en pjäs i skolan nu?!
Jag - Ehm ahaa, uups.. Men du kanske kan låna ett par leggings av mig?


Jag som har storlek XS i leggings, tror ni det gick bra? han är typ 1.75 lång.
Guuud så jag skrattade, ni kan ju tänka er hur dem satt på honom! Det slutade i alla fall med att jag hittade ett par som var mammas som det ändå var storlek M i, det gick i alla fall lite bättre men fatta vad hans klasskamrater lär skratta åt honom, hahahahahahaha!
Soooooryyy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0