En lyckad dag med andra ord.

Kom hem från Linn för ett tag sen, jag åkte över dit med två filmer jag hyrde som tanken var att vi skulle se men eftersom vi fastnade framför Idol först så slutade det med att vi bara såg en av dem, Legally blonde 3, haha vilken sjuk film, men bra!

I Stockholm hittade jag en tröj/jacka samt en klänning, så det blev ingen jätteshopping idag inte, ska dessutom lämna tillbaka två saker jag köpte häromdagen som inte känns helt hundra, då är det bättre att lämna tillbaka dem och avvakta lite, jag menar på fredag åker jag ju till Karlstad och där kommer jag alla gånger vilja shoppa något!

Nej nu är det dags att krypa ner under täcket för imorgon blir det jobb mellan 10.00-16.00 och därefter ska jag umgås med min gamla barndomsvän/halvsyssling Ida Engren, och det mina vänner, det var inte igår vi umgicks på tu man hand så det ser jag fram emot väldigt mycket!


Usch vad jag var tjock här, tur att dem kilona försvunnit ; ) Haha, hade tyvärr ingen annan bild på oss.

Natti, natti!


Kommentarer
Postat av: Ida

<<3<3<3

2009-10-01 @ 22:02:01
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0