L Ö R D A G .

Har precis ätit middag tillsammans med min familj och min lillebrors flickvän som är här från Söderköping.
Tiden gick oerhört fort på jobbet idag, looovley.

Ikväll blir det troligtvis bio tillsammans med Linn (och kanske hennes pojkvän) medan Ida träffar en gammal vän. Antigen blir det Sommar med Göran eller så blir det den nya filmen ur den där trilogin, flickan som lekte med elden kommer inte ihåg vem som regiserat dem nu bara för det haha (den första var ju män som hatar kvinnor) så med andra ord så blir det en väldigt lugn helg, jag menar, nästa fredag är det ju personalfest, vi måste ju ladda batterierna till max, right ? ;) Men Ida, hon bara kör hon haha!

Helgen vecka 40, antingen på torsdagkväll eller tidigt på fredagmorgon går bilen fullastad till karlstad, antingen med bara mig eller med oss alla tre. Ida jobbar i alla fall inte, så nu håller vi tummarna för att Linn inte heller jobbar då!
Det blir en gaalen helg tillsammans med min älskade vän Karolina och en massa vänner, gud så jag saknar dem nu när jag känner efter...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0