T i s d a g

Sorry för dålig uppdatering, har inte riktigt orkat engagera mig i bloggen!
Har i alla fall jobbat mellan 11.00-15.00 idag, så ni kan ju förstå att det gick oerhört fort! Vid sex tiden ska jag och mamma fixa en sak och därefter handla på Maxi, känns som jag är där ständigt vare sig jag jobbar eller inte!
Ikväll ska jag sova hos Linnsan, vi ska kolla film och bara umgås!
På torsdag är det kryyyyyssning, ska bli huur kul som helst! Lär vara fett mycket folk haha!
V.40 på fredagen går min bil till Karlstad, den här gången lastad med bara mig och min packning haha. Tjejerna följer med nästa gång. Ska bli skönt att få komma bort ett tag, byta miljö och inte behöva tänka på något här hemma, det behövs!

Kommentarer
Postat av: Ida

FETT PEPPAD PÅ KRYSSNING D:D:D:D

2009-09-15 @ 17:12:26
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0